December 24, 2008

::AKU ADALAH RATU..::

Yerrr...
Aku adalah ratu...:wave: Lihatlah lambaian ratu dari seorang ratu kepada ratu yang lain...

muahahhahhahha!! :ahaha: krohkrohkk!!

Oppss! ratu tak leh gelak cenggitu kan...
Ratu kena gelak pon ayu-ayu gittew... :blush: hikhikhik...
Maafkan kami penunggu gua...

Aku adalah RATU hati keluarga...
Aku adalah RATU hati anak-anakku...
Aku juga RATU airmata... nangih

Dan paling membosankan...
Aku juga RATU KETUMBIT!!!!
:sigh:
Lihatlah betapa bosan nyer aku setiap kali dihinggapi virus ketumbit ini...
Eh.. ketumbit berjangkit ke?
Takkk kannn?
Org kata, sebab suke ngendap 'org' u'uk @ mandi @ yg semakna dengannya yang boleh kena ketumbit tu... Tapi ape ke hey aku nak ngendap 'org' u'uk @ mandi @ yg semakna dengannya tuuu... takdo keje haihhh!!
Aku ari2 dok basuh u'uk anak² aku... takkan tu kategori ngendap?
En.Nurul aku mandi.. takkan aku nak ngendap? kalo aku nak, aku terus terjah jer... takde nak buang² waktu ngendap sgale...
huuuwaaaaaaaaa!! korang ade ke sesape yang leh bagi petua cane nak BEBASSSS kan diri dari ketumbit niiii!!
Tolong lahhhhh!!! :tsk:
**Gambo yg tutup ngan tangan tu kan.. yang adoo seksi!! hehe! HARAP MAKLUM!**

Tapiiii.. Walopon mata ku bengkak dek ketuumbit, aku tetap menten CUNG! datang opis.. pakai spek sgale... **Opss! aku mmg pakai spek, tp pakai waktu drive mlm jer**
Tapi sebab nak menutup kebengkakkan mata ku ittew.. aku pakai lah spek... Mekup, harus... menten CUNG kan??
Miahahahahh.. krohkkrohkk!!


SEKIAN LAPORAN SI KETUMBIT! *larikkkk!*

2 comments:

~~ Cik Muda Enny ~~ said...

camne nak ilangkan er??
i cam ade tande2 nk kena jew niy..
1st time kot!! :((

takott...
sakit mate bile nk kelip2..
tp xde nmpk pape biji pon kat mate ni..
:((

~~ Cik Muda Enny ~~ said...

camne nak ilangkan er??
i cam ade tande2 nk kena jew niy..
1st time kot!! :((

takott...
sakit mate bile nk kelip2..
tp xde nmpk pape biji pon kat mate ni..
:((

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini