December 22, 2008

::ADIK DAN BASIKAL BARU::

adik dapat beskal bawuu... Kaler Oyen lagik!!
yeahh! yeahh!!
:woooh:
**Masa ni adik marah kan si CAT & POOH tu yg halang tempat laluan dia..
nyehhh... huhuhuuu**


**Aksi hero dapat beskal**

Beskal tu ibu beli tuk adik sebab sokmo berebut ngan beskal kakak. Adik memang suke ngan mainan yang beroda... Kalo dapat main, sensorang dia pon dia tak heran..
Memula kat kedai malu-malu tucen... Ibu suh try naik pon takmo... Kakak plak, kalo masuk kedai mainan² memang dia jadi rambang mata, sume dia nak!! Last² utk kakak ape pon tak beli.. Cuci mato ajerkk!!!

Balik umah kakak plak yang adooooo berebut beskal ngan adik!
Berjurai-jurai lah si adik tu nanges merayu mintak dikembalikan beskal nyer.. Jenuh gak lah aku memujuk.. menguji tahap kesabaran gak tuh!! Si adik yang meraung raung mcm orang ilang mak.. si Kakak yang tetap statik dengan keputusan takmo bagi beskal tu kat adik.. Kesimpulan nyer.. ape yang adik ada, kakak mesti nak ada...
Aduhaiiiii!!!
Kena pandai main psykologi kalo ngan anak² ni.. dulu memang aku jenis tak tahan sabor.. Tapi bila aku banyak membaca cara nak takel hati anak² ni, aku cuba positifkan diri aku dulu sebelum aku mempositifkan anak²...
Akhirnya.. percubaan aku berjaya... hehehhe... Terkena awak kakak.. walopon ibu tipu sunat.. tp ibu terpaksa sebab tak tahan mendengar adik meraung tahap gaban ilang mak!! huhuhuuuhu!

**Posing maut kakak ngan adik**


Kalo adik ade gambo, kakak kena ade.. kalo tak nanti kakak merajuk...
adoooyaiii!!


No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini