November 17, 2008

::TAG FROM KAK CT::

Pepagi senin haku dh kena TAG ngan kak CT tutttt!!
hehhehe.. jgn marah kak!! nanti suh CM ciyomm taw!!
Okeh.. nak jawab soklan TAG ni.. mcm mencabar jerk lah!
sebab pasal ex ex bopren nih.. huhuhuuh...
kalo yayang aku baca ni harus tak dia merajuk?
rasa nyaa tak kott.. kan kan kan?


WHAT IF YOUR EX SAID THESE TO YOU???

1. hi, how are ya?
hurmm.. baik.. ape ko nak??

2. hey! you wanna go to mall?
MALL?? ohh.. NO.. mekaseh... i tak suke shopping!!

3. i love you..
HAK!HAK!HAK!
gelakgulinggelakgulinggelakgulinggelakguling

4. do you want some cookies??
Takmoh! aku tau ko letak racun!! ko nk bagi aku mati kan??

5. can you take me a picture?
WHAT DA B**** PIC?? Tak koser lah aku!!

6. help me in my homework!
ade jari kan? ade tangan kan?? buat la sendirik!!!

7. here's my gift to you..
Ooowhh!! so sweet!! TENGKIYUUU!!
tumbuk NAH!! HAMEK KAU!!

8. let's just be textmates
ape tu?? sori.. aku tak faham bahse inggeris!!
ngantuk

9. do you want me to buy you an ipod??
ipod? nak wat pe? telinga aku neh leh dengar lagi lagu dr radio....

10.let's sit together in the bus
tumbuk DUSSHHH!! hamek ko lagik!! sesuke ati jerk! keta laki lagi besh laahh!!

11. hi baby..
ape baby? bila masa mak ko beranak kan aku??

12. you still cute..
Mekaseh... memang lah aku sentiasa cantik dan cute.. tuk suami tersayang aku kan.. for sure lah.. nape? ko jeles??

13. i still love you..
busukbusukbusukbusukbusukbusukbusuk

14. can i visit your house??
aku haramkan bayang ko jejak umah aku!

15. do you love me??
gelakgulinggelakgulinggelakgulinggelakgulinggelakgulinggelakgulinggelakgulinggelakgulinggelakgulinggelakgulinggelakgulinggelakgulinggelakguling


Follow this instruction:
1. named 5 candidates on your list
2. ask them to complete this tag
3. repost on their blog
4. write the title "what if your ex said this to you"

Okeh.. 5 org tu yerkk..
::Kak E::
::Srisufi::
::HasZ::
::AbgPutra::
::afitieysoon::

Hadoii... letih makcik nak ngabih kan nyer.. kalo lah betul situasi ni.. huhuhu.. mampu ke aku nak ckp macam yg aku tulih tu?? abis kuat aku gelang guling jerkkk...
setan

**owhh.. aku ade utang TAG lagi dari budak berus..**

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini