November 13, 2008

::TAG BY KAK MYA::

NyehhhH!!
Slalu haku jerk dok Tag akak dorang neh... Now dia plak ngeTag aku...
:yawn:

What were you doing 5 years ago?

::Sedang hangat bercinta...Wahh!!::
::Masih keje di USM::

What were the 5 things on your to do list today (13 November 2008)?
::Update Blog::
::Ronda Blog² Kengkawan::
::Buat SKT::
::Masak [non idea lah nak masak pe]::
::Lipat baju::

what are 5 snacks that you enjoy?
::Sume lah rasa nyer takde pilih2 dehh!::

what are 5 things that you do if you were billionaire
::Bayar utang::
::Beli umah::
::Beli keta idaman::
::Bagi kat mak n abah, mama n papa::
::Buat kenduri doa selamat::

what are 5 jobs you've had
::Praktikal kat kilang Ukumura Metals, Bangi::
::Buat BANCI::

::Temprory Staf at Maybank, Jalan Chow Kit::
::Technician kat USM ni lah..::
**ermm.. tak sampai 5 ni.. takpe lah kot noo!!**

who are 5 persons you want to tag?
::Cikgu OneZ::
::Kak Tera::
::PujanggaAsmara::
::DirFara::
::K.Ct&A.CM::

Eh!! dah abis? hehhehe... lega makcik... sengihnampakgigi

:woooh:

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini