November 20, 2008

::TAG againnnnn...::

Hencik Tag Kembali Lagi...
Kali ni *again!!* dari Akak blogger inspirasiku.. wahhh! gituuu...

Cara Tag nyer ber'type' begini::
Sesiapa yang kena tag, kena tulis 10 sesuatu berkenaan orang yang meng tag dia.
Jadi nyer aku telah ditag oleh Kak Mya.

oleh ittew, aku kena tulih pasal Kak Mya da vouge da vass gittew!!


1. Akak yang aku kenal masa kat poli PD.. non rapat.. tp ade gambar berdua.. hik hik hik!
2. Orang Taiping... **sepekan dgn ku**
3. Tak penah lagi ade jodoh nak jmp dgn ku... huhuhu
4. hoohohohoo... PINKY CRAZY!!
5. Seorang yang mudah mesra mesra alam gituuu..
6. Sumper inspirasi ku masa memula aku berbloging... ngeh ngeh ngeh
7. Seorang ibu tunggal yang sangat sporting n enjoyable!
8. Suke naw jenjalan.. makan²...
9. Belom ade yang punya!!
10. Mummy kepada Yasmin @ YAYA!!!!

Then..
Orang yang kena tag kena tulis 10 perkara. sesuatu pasal diri mereka.
**Mcm ade jer kat sebelah tuh.. aku tambah sket eh**
1. berumor 28 tahun dan dah ade 2 org anak [korang tahu dh kan?]
2. Keje kat USM sbg technician [ni pon korang dh tau kan?]
3. rasa nyer badan ku makin menggempal sebab asek makan jer...
4. Walopon aku dh terjebak dgn dunia internet ni dh lebih 10 tahun, aku masih addicted... tak dpt sehari rs cam nak pitam! huaghhh!!
5. Tak pilih makan... belasah jer ape ade...
6. I loveD Singing²!!
7. Hobi baru skang ni.. Edit gambo!!
8. Takde keistimewaan ape² tentang aku..
9. Cepat marah.. cepat sejuk...
10. Susah bangun pagi la skang ni!! nape eh??
**mcm tahape hape jerk**

At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names.
Sis Lin
Kak Ct
Kak Azza
Dir
Cikgu OneZ
Dr. Araz
Mak Datin @ Jue R!
Rehan
Kak Imah
Shay

Dengan penuh rasa keikhlasan dihati anda... ceritalah tentang CekLaLa da HotZ! ni okeyy!!
Daaaaaaaaa!! muahh! muahhh! muahh!


No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini