November 11, 2008

::RAMBUT DINA::

Ari ni nak cite pasal rambut anak dara ku nan sorang ittew!
Nurdina Batrisyia...
Rambut cek mek molek ni, lain dari yang lain.. sape saje yang jmp dia mesti akan puji rambut dia! [rambut ibu nyer tak penah lak org puji... nyehhh!]
Rambut Dina ni jenis yang lurus atas curly bawah. Curly dia tu pulak dah ala ala mcm roti menggulung...
Cina memang suke sangat lah kan rambut rope ittew!
Kalo gi pasar bawak Dina, sure akan dapat gula-gula free dari ah soo yang selalu aku beli sayur... Ah soo tu berkenan sesangan ngan rambut si Dina ni..
"manyak cantik looo... Lu jangan kasik potong arr..."
Itu jer lah ayat stiap kali jumpa ah soo tu...

::Ni lah rope rambut anak dara ku::

Satu peel Dina yang sangat² buat aku fenin pale stiap kali lepas mandi... TAK NAK SIKAT RAMBUT & TAK NAK IKAT RAMBUT!!!
huhuuhuu.. sakit jiwa raga mak taww kalo nak suruh dia sikat rambut... Kena main psyko jer manjang ngan dia ni.. jenuh laa.. lama lama ibu nyer yang psyko!!

Sebelum hari raya ari tu, aku wat keputusan tuk potong sikit rambut dina.. Dina ok jerkk... Memang dia teringin pon, sebab slalu dia tengok ibu yg potong rambut.. Takpon adik kena dogol... Tapi ari tu, giliran dia.. hek hek hek suke lah dia!! Masa kat kedai saloon tu, nyonya tu dok ckp² ngan pekerja dia.. aku pon mcm pelik jerr... Pastu cina tu sound aku..
"Lu mau gunting lambut dia? manyak cantik wooo.. potong sikit saja arr!"
Aikk!! anak aku punyer rambut yg korang kesah apesal??
"Dia punya lambut arr... original ini macam... olang sana kasik buat.. Lu lagi mau gunting!"
hamboiii... nyonya ni.. bahase kan aku plak!!
"takpe lah nyaa...gunting sikit saja belakang sama depan.. dia tak suka ikat maa.. panas!


Sudah nyer.. inilah rambut dia masa balik kampung raya ari tu... Kalo ikutkan memang aku pon sayang nak gunting.. Tapi aku tengok dia tak suke ikat rambut, aku plak yang jadi panas! rimas!
Ekceli, aku memang suke tgk budak2 rambut kerinting taw! Tak sangka plak aku ade anak rambut kerinting... Tapi buatkan aku rimas plak sebab dia tak suke ikat rambut! Kalo dapat tgk dia ikat rambut, itu memanglah hari baik bulan baik dia... kalo idak.. harrmmmmm!!


:inlove:

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini