November 20, 2008

::JOM IKUT!!::

Bukan aku sorang.. rasa nyer korang pown geli kan tgk gambo kukukakiku ittew!!
hak hak hak!!
CekLaLa ni memang loklaQ!! Muka ja lawa! harap maklum!!
cheeyyyyy!!
Ok JOM IKUT ceklala keja lak!! Banyak keje lately nihhh!! penat seehhh!!!
Ini salah satu job CekLaLa... Jom Masuk!

**Tengok jelingan menggoda dari seorang technician terlampau!!**

**AaiiyyooORRkk!! ToxicO!!**
mcm berat jerk!

**Belasahhh!! angkat jer lahh!! AdeeeHH!! Patah pinggang mokcekk!!**

**eHH.. Ringan jerk yang ni..**

**Wat ape lagi neh??**
ememememmemee...

**Okey! mari bukak kotak ramai²**

**susun.. jangan tak susun...**

**Susun lagi..**



Korang mesti pelik kan...
keje cam biasa jer.. tp pakai topeng lalat sgale...
TUh la korang.... CekLaLa ni hari2 dok hidu bau bahan kimia tau!
memang la tertutup bekas chemicals tuh.. tapi takde ke kemungkinan bahan kimia yang kuat vapour dia akan meruap kluar?? hehe!! pikir.. pikir...
Masa CekLaLa pregnant pon, disinilah CekLaLa dok ulang alik.. Alhamdulillah.. Anak² lahir sihat walaifiat...
Tak kesah lah kan... ini lah dinamakan kehidupan orang makan gaji buta macam CekLaLa... kalo jadi "CEO" cam sis lin ngan kak Ct Delima tuh lain plak dahh...
hek hek hek!!! **tetibe sis Lin ngan K.CT masuk dalam cite Lala**



No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini