November 4, 2008

::IN MEMORIES::

Lama dah nak wat N3 ni.. tp asek tertangguh jerrr..
Sebab ape dan kenapa tu.. hanya aku yang tahu... malu
Sebenar nyer.. takut pon ade gak.. takut N3 ni akan mengganggu sensiviti orang² yang berkenaan dan tak berkenaan... ketukmeje
Tapi salah sorang dari nyer aku dh maklumkan pasal entry ni... Dan dia pon bersetuju walopon mcm agak malu-malu utk dipertontonkan... peace


N3 ni cuma untuk menempel gambo² kisah dahulu kala semasa aku di Politeknik Port Dickson...
Ade ke blogger yang sepoli ngan aku?
Ade...
Akak ni sepoli ngan aku.. tapi dia jurusan wanita anggun lagi bergaya... DSK..
ape tuh DSK? pih masuk blog dia tanya... nyehhhh! ihikhik

Aku plak jurusan orang tulang besi urat dawai... Mekanikal...
Aku budak mekanikal taw!! Sila kagum dengan aku!
Masa batch aku, adalah dimaklumkan.. bahawasanya, aku sekonyong konyong sendirian berhad wanita didalam segerombolan lelaki lelaki ittew! :ayokona:
Sila kagum kali kedua dgn aku!!
Aku igt lagi, masa memula aku nak mendaftar, terjenguk-jenguk aku dok mencarik jurusan yang aku amik, Sijil Teknologi Pembuatan...
Mang haiii... sumo jantan... mano lak dak pompuan neh?gigitjari
Macam nak nanges jer tau rasanya bila dalam barisan yang aku sedang berbaris tu, dari depan aku, sampai belakang aku, sume lelaki... Tapi bila aku pusing kebelakang, aku tengok muka mak abah aku, aku tengok muka abang n kakak aku, sanggup datang dari jauh semata-mata nak hantar aku masuk Politeknik. Aku nekad lah teruskan jugak impian aku nak sambung study walopon hanya sijil poli... tepuktangan
Tolong anda bangga dengan aku yer... peace
Pastu maka nyer bermulalah kisah hidup suka duka aku di Politeknik Port Dickson yang mencipta berbagai kenangan dan memori yang akan aku simpan selamanya... love

**Ni lah gaya sepenyu aku masa kat poli n masa praktikal**
**Girl yang dok berkepit ngan aku tuh, budak semekanikal ngan aku. Tapi dia kelas lain... pon sekonyong konyong sendirian berhad dalam kelas yang dikeliling lelaki lelaki ittew!
Maka nyer, ittew jer lah kawan pompuan mekanikal yang aku ade...
sampai now we all still kontek mengontek..
dah kawen n dah ade anak...**

**tu kak mya tu ler blogger yang sepoli ngan aku.. sape kenal?? hikss!**
tumbuk dushhH!! kene sebijik ngan kak mya!!


**Kalo korang pandai, ce carik mana satu aku! sengihnampakgigi**


**pic atas n bawah ni sekonon konon adik n abang angkat aku ler...
tapi, tah cane.. yg sekonon konon adik angkat tu, terangkat tah kemana-mana..
budak taiping.. nama dia pon aku dh lupa apa... garupalehuhuh**
**Yang abang ni, tak penah declaire pon nak berangkat-angkat ke hape..
tapi aku nengok cara dia dulu mcm ske ngan aku!! hikkss!! ihikhik**


** ini pic yang sesaje hamek... dorang nak amik gambo ngan puteri mekanikal
yang manis ni kan.. ape salah nyer!
Ehh.. dulu aku gelemer taw!!!** gatai
hahahhahha!! kompem perasan maut!!!

**dan inilah gambar yang tak mungkin akan aku hilangkan kemanisannya... Gambar Konvo!
Kalo now nak naik pentas amik segulung lagi pon haku rasa mahu mkn masa berpuloh tahun!**
:woooh:lalalalalallalallaa!!



---------------------------------------------------------------
Nota Bulus kaki!love>>Ekceli, banyak lagi gambo.. tp terlalu byk yg seksi meksi tu yg tak dapek mokcik nak paparkan disini.. HARAP MAHAP yerkk anak²<<

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini