November 10, 2008

::CEK LALA BERCUTI::

Jumaat lepas CekLala melesap ke KL...
Hehehehe.. sebeno nyer... keje lagi.. tapi petang tu haku dah membuat satu jenayah ponteng keja... hek hek hek [jahatkan cek lala neh?] setan
Alahhh.. bukan nyer slalu... tu pon sebab last menet mak daku membuat keputusan drastik! Maka nyer.. terpaksa lah jua daku melakukan jenayah tanpa paksa ittew! :woooh:




Ekceli.. daku kena menghadiri kenduri adik mak... means pakcik ku.. Tapi bukan pakcik ku yang kawen... Anak dia yang kawen... Intan nama nyer...
Intan ni sebaya ngan aku... Kami ni ade 4 orang [+ aku] sepupu yang sebaya ngan aku.. sume pompuan.. 3 orang dah ade "2 henbeg" tapi si Intan ni baru nak naik pelamin.. hehehe... Jodoh kan.. memasing bukan nak sama...

Aku bertolak dari Penang kul 3++ petang. Membonceng keta adik aku.. En.Nurul aku tak dapek nak hekot sebab keta we all roadtax sudah meninggal... Jadi nyer.. daku mengendong 2 orang putera n puteri ku ajerk lahhh! Tinggalkan En.nurul ku keseorangan dalam kesejukan dirumah... Cian dierrr....
Pastu kami melencong plak ke Trong, Taiping sebab nak amik mak n abah daku.. Dalam kul 4.30 gitu sampai kampung... bok brek bok brek.. gedebak gedebuk! masuk barang dlm keta ape sume [bantal pon mak aku bawak taw!] dalam kul 5 petang gitu kami gerak...
**aksi comel= Anak aku [adik] sampai umh opah nyer terus terkam beskal polis dia tu.. pastu bila org sume kalut2 nak masuk keta, dia takmo kluar umh! takmo ikut! hehehe.. beser nyer kalo dah balik umh opah nyer, tak kemana dah.. dok jer dlm umh... heheh.. adik.. adik..**

OTW dalam perjalanan atas highway hujan selebat lebat nyer lah... daku hanya melelapkan mata sementelah anak² daku pon masing² terlentok baikkk punyer!! hik hik hik sian adik aku bawak keta sensorang... [beserlah tu kan!!]
Pastu sampai rawang, igtkan nak terus ke umah kakak ku... Ropenyer... terusan lagik ke tempat kejadian... di Bandar Sugai Long, Kajang... Rumah kenduri ittew lah! Sebab katanyer. pakcik aku nak buat kenduri tahlil sikit malam tu + dengan majlis akad nikah skali...

Bla.. bla.. bla... pukul 11 malam bertolak balik ke KL... adik aku dah tak terdayo nak menyusul ke Rawang nun jawuh tu.. Maka nyer dia mendrop kan mak n abah aku di rumah pakcik aku di Taman Melati, Gombak dan aku bersama anak² di umh sepupu erea² situ gak lah...Maka, Berpecah belah lah kami sume.. Nasib baik lah sedara mara ramai bersepah kat KL nun kan... takdo lah nak susah hati...

Malam tu, anak² aku nan adooo tak nak tido.. sebab umh sepupu aku tu pon ade anak gak.. mainan dia buat anak² daku mencelikkan bijik mato.. siap ngan berebut2 mainan lagi!!! cheyyy!!! jenuh memujuk rayu dorang suh tido.. sebab mata ibu nyer dah separuh lelap!! Akhirnyer.. berbekalkan "rotan hikmat" tido jugaklah... itupon, si kakak siap sorok² mainan di bawah bantal takut adik curik kata nyer!! adoooyaii!!

Esoknyer... Jam 11 pagi dah gerak ke tempat kenduri... Tema merah yuuu!! kebetulan aku berbaju merah pada hari ittew! hehehhe... tak disengajakan... Memula sampai anak² aku elok lah lagi.. Tapi bila dah lama jer sikit mulalah datang peel tak berkenan dihati tu... merengek sana.. merengek sini... Fenin mokcik taw!!
Dah ler tetibe jer rasa migrain ku mcm nak menyerang jerr... adik aku suh abg² ipar aku tlg jagakan.. sebab adik kurang meragam kalo ade geng lelaki!
Kakak aku usung masuk dalam umah, sebab pala aku ade sikit sakit... Dalam umah kakak pon mcm boring jer, Aku bagi camera kat dia... hah! lantak ko lah nak wat ape pon! Sudah nyer dia dok amik gambo lubang idong sendirik jerkk.. nyehhhH!!!

1&2 :: Anak² ibu yg dah tunjuk aksi tak bape nak menyenangkan...
3 & 4:: Hasil tembakan dari kakak dina yg tgh boring! [yg ni jer yg elok]
5 - 9:: Ibu yang tembak masa tgh ok lagi...


Inilah pasangan pengantin pada hari kejadian...
Intan & Amirul... Semoga Kekal Ke Akhir Hayat!!!



No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini