November 17, 2008

::BOTAK LAGI::

Untuk kesekian kali nya Adik @ Darwish @ anak bujang ibu @ manja papa telah dibotakkan oleh PAPA THE HOME BARBER last week...
hehehhehe...
Adik memang sokmo jer kena botak.. sebab kalo adik ada rambut macam tak ensem jer.. macam tak macho jer anak bujang aku tuh...
Bila dah botak... hah kau! terserlah telinga capang poojaan hati ku!! hahahaha!! gelakguling



Comel tak saya??
hik hik hik


Aksi malam tadi... ibu tgh frust.. ajak anak bergambo! hahahhaha! Sengal ibu korang ni... Nasib la korang dua dpt ibu cenggini!!
:blush:

Makluman tambahan.. anak bujang aku ni ade 2 pusar dikepala nya!
Kata orang, budak ni akan jadi degil.. uhuhuhuh!
blur
harap harap la tidak... tp dari ape yang aku tengok.. degil adik ni, tak leh lawan lagi la dengan degil si kakak... Tapi, baran dia kluar kadang-kadang tu yang tak bape nak tahan... Harap-harap anak² ibu boleh mendengar kata... doa
Lagi satu, kata orang, ade 2 pusar, kalo bela kambing menjadi... huhuhu..
Harus ke ngko kena jadi pengembala kambing nak oiiii...
Kalo jadi pengembala cam Shawal Ahmad Albab tu takpe gak...
ibu ngan papa leh tumpang senang... ngeh ngeh ngeh!
menarimenarimenari

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini