November 5, 2008

::BAYAR UTANG DIR::

Cek Lala kena bayar utang Dir malam ni jugak...
Walopon kepala ada sikit pusing.. kena jugak buat...
sebab esok Cek LaLa kompem kebizian...
Baik rupe nyer budak nama Dir ni... bertuah sungguh si kekasih Fara dapat buah hati yang jujur dan ikhlas mcm Dir..
Bukan senang nak jmp taw!! Fara jaga Dir bebaik tawww!! hik hik hik


Pjg sungguh Tag yang budak Dir ni bagi kat CekLala... Jenuh nak jwb...
okeh..oxford fajar edisi ketiga, bersedialah anda utk menjadi translator ku!! huhuuhuu!!

1. What is the relationship of you and him/her?
of kos.. Husband n wife..

2. Your 5 impressions towards him/her.
** Hensem..
** Baik hati..
** Sayangkan anak2..
** Agak Pendiam...
** Suka dimanja...

3. The most memorable things he/she had done for you.
**Pertama kali bertentang mata dan main kenyit2 mata.. hik! hik! hik!**

4. The most memorable things he/she have said to you?
** Ajak kawen **

5. If he/she become your lover, you will...
Ape daaa if... dah jadi dah pon...

6. If he/she become your enemy, you will...
Musuh?? perlu ke bermusuh? sedangkan antara kami ada pengikat kasih... tu... si comel durang tu...

7. If he/she become your lover, he has to improve on...on his/her
**ermm... ape yer??

8. If he/she become your enemy, the reason is...
Ntah laa.... tak penah terpikir pon lagi...

9. The most desirable thing to do on him/her is?
** ermm...erm...ermmmm... huhuhuhuh**

10. The overall impression of him/her is...
** walopon kami slalu gado... tp WE NEED EACH OTHER!! **

11. How do you think the people around you will feel about you?
*** hurmmm... terpulang.. tepuk dada tny perut!! hekkk! **

12. The character of you for yourself is?
** Mudah menangis **
** Suke gelak **
** Pemaaf, tapi sukar utk lupakan **
** GARANG tau!! **

13. On contrary, the character you hate of yourself is?
** Aku tak suka think -ve psl orang.. tu sbb aku slalu kena tipu ngan orang!! huhuu **

14. The most ideal person that you wanna be is?
** ermmm....

15. For the people who likes you, say something about them.
** THANKS A LOT!! hehe **

16. Ten people to tag: **MAK AIII... RAMAI NYER!**
- Kak mya
- Rehan
- Onezaba
- Fysal
- Shayz
- cikgooden
- Kak Kuina
- Kak iLa
- Kak Imah
- Embun

17. Who is no. 2 having a relationship with?
** Rehan tuh?? hehehhe... ngan en.somi dia lah... ape ke nama laki mung rehan?? **

18. Is no. 3 a male or a female?
** No 3 is Cikgu Onezaba... seorang lelaki laaa tentu... hek hek hek **

19. If no. 7 and no. 10 were together, would it be a good thing?
** erkk.. Kak kuina ngan embun tuh... huhuhu.. tak kot... kan ke ladies tuh... **

20. How about no5 and no8?
** dua dua wanita yang salin tidak mengenali antara satu sama lain... **

21. What is no. 1 studying about?
** hehehhe.. kak mya tu ke?? huhuhu! tah leee...**

22. Is no. 4 single?
** Fysal dah kawen laa.. anak dia comel bangat!! **

23. Say something about no. 6
** blom kenal lagi... tp ske baca cite dia kat blog **


Adooyaiiii!!
Fenat la haiiii... tapi kan berbaloi tau Dir.. sbb Dir bagi Kak Lala award yang sgt menyentuh perasaan... Award ni khas utk kakak2 jerkkk.. aduhhhhh!!!
Tarharu dapat adik yang baik mcm Dir ni... Akak doakan moga Dir dgn Along Dir tu akan bersatu kembali... InsyaAllah...
Mekaseh yer Dir...



No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini