November 14, 2008

::AKSI EPISOD 2::

Dina ni kalo dapat camera kat tangan dia.. memang habis dia pukul rata!!
sume benda dia nak amik gambo...
Tapi ade gak lah yang menjadi... Ade satu kesah... sampai habis memori kad aku dikerjakan nyer... nak tak nak kena lah aku menjadi keje plak nak mendelete sgale mak nenek gambo yg ade dalam camera tuh!
Penah dina dok main camera aku, aku mcm terdengar-dengar sumtin yang kelakar...
"baby.. tenyummm.. tenyummm.. atu.. uwa....yeaaa!!! antik baby"

aku pon intai ler...
gelakgulinggelakgulinggelakguling
Aku punya bantai gelak sensorang dalam bilik!!
Nak tau ngape?


**Ropenyer.. gambo ini yang dia amik.. yang dok panggil "baby..baby.." tuh!!**
gelakgulinggelakguling
mane aku tak gelak...
Anak patung tu, asal nyer aku yang punya.. dapat hadiah masa aku benti keje dr Maybank dulu nih... Dulu comey jerk patung tuh.. skang tgk lah! berconteng merata muka baby tu ngan liptik!
konon² nak mekap baby lah...


**barang mainan dia pon, diamik nyer gambo**
Haduhhh lah!


**Lego ni kalo main, mesti akan berebut ngan adik**
pastu, berebut-rebut masing² nak tunjuk kat ibu, suruh ibu cakap.. "cantik nyerrr!!"
hurmmm... gatai


**Ni fav canel kakak n adik.. "CERIA!"**
naik lemaih aku haihhhh tak abis² ngan CERIA! CERIA! CERIA!
tapi kenkadang berguna gak.. kalo aku nak bertenet.. CERIA tu lah menjadi suapan aku tuk dorang suh dok dendiam dpn tv... ngeh ngeh ngeh setan
Rancangn fav kakak.. tu hah! ULTRAMAN DYNA!!
lagu nyer dh bley hafal melodi.. ayat lintang pukang lah.. sbb dlm bahse jepun!
hehehehhehehhe!!


:ahaha:

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini