November 3, 2008

::Adoiii.. KENA LAGI..::

Adoooyaiiiii....
Kena buat lagik!
TAG yang sama mcm kat bwh neh... Tapi kali ni dari Kak Lin nun jawoh di selatan tanah air... dia ckp kalo aku buat, dia nak bagi award...
hehehe.. tak bagi kalu.. LaLa tuntut!!!! wahhhh!!!
Nak tgk??
Moh kelik kat "citer Penuh" tuh...
Nyehhh....


Cara yang sama.. Law pon yang sama..
cuma gambo jer berlain...
ngehhhh!
Ni kat opis.. maksud nyer.. ari ni ler..
tu ler tpt aku dok menggodek tenet tetiap ari..wooppss!!! bukan tenet jer hokeyy!!
Aku ni technician jer.. Kawasan keje aku kalo org dgr mcm takut jer.. sebab aku duduk dalam "MAKMAL KIMIA" hohohoho!!
Memang seluruh kawasan ini dikelilingi dengan bahan² kimia bahaya dan separa bahaya... Tapi takdo la haku menyedut nyer buta² gittew!! Sume bahan² kimia tu disimpan di dalam setor dan tertutup rapi... [aisehhh.. tetibe citer pasal job aku pesal?]
Ni nak habaq sket... komputer tu.. komputer "PERIBADI" taw! Yakni.. aku punyer sendiri...bukan USM punyer.. aku cuma pakai internet USM jerr... ngeh ngeh ngeh
Tapi takdo lah aku nak tanggung komputer tu p balik p balik dari umh ke opis.. aku letak jer kat opis.. sbb nak wat keje senang...
hehehhee... ape kes ni??


Nak Bagi kat sape TAG comel ni eh??
ermm.. jap...
Tah laa.. sume dh kena kot... aku ni bukan nyer ramai sgt kengkawan blog neh.. maklum lah.. org tak glemer la katakan...


---------------------------------------------------------------
Nota Bulus kaki!>>hik! hik! hik!<<

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini