October 23, 2008

::UPDATE KUDIS ADIK n KAKAK::

apekah kene ngan greasemonkey aku neh!
tak mo kluar2... ke blogspot wat mogok lapar lagi?

**IKLAN JER TUH**

Aku nak update pasal kudis adik ari tu...
dah naik kat 3 tpt dah!
huhuuu.. dan...
dah berjangkitan ke kakak nyer!
semlm.. ibu pegi lagi ke klinik tuk amik ubat tambahan..
sbb ubat ari tu dh nak abis..



Semlm pon ibu ke klinik sebab kakak kena cirit birit dah 3 hari berturut-turut!
Mood dia pon macam lemah longlai jer...
Tanya kat bbsitter.. rupe nyer kakak kena kecacingan... nyehhH!!!
patut la ibu asek tgk kakak ske tido tertonggeng!
Doktor ckp.. bagi abis dulu cirit birit kakak ni baru leh bagi makan ubat cacing!
huhuhuhu!!! sememang nyer kakak ni sgt payah utk disumbat ubat!
tgk botol ubat tu pon dia nak muntah!!
payah la giniii...
Sudah nyer ibu paksa gak kakak mkn ubat... hurmmm..
tak sempat ubat tu nak menyinggah ke perut... abis sume isi perut sgale kakak muntahkan!! cheshhhh!!!!
Sebakul la kakak kena bebel ngan ibu malam tadi...

---------------------------------------------------------------
Nota Bulus kaki!>>gini lah kalo ade anak!!<<

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini