October 13, 2008

::TERINGIN::

Cantik kan?
Sweet kan?
Seksi kan?
hurmmm.... rindu
Betapa aku sangat teringin nak preggy lagi... rindu
kerna apa?
kerna baju2 preggy skang sgt lah up to date!!
huagggghhhhH!!!! menari

Lagipon anak2 aku dh semakin besar... Kakak n adik pon suke ngan baby...
ibu n papa?
Ok jerkk...
hurmm... usaha sebelom puasa ari tu, masih belom mendatangkan hasil...
bulan posa..ihikhik hik hik hik... kena posa gak lah kejap...
Lepas raya ni.. huhuhuhuHu!!
Bak kata org, pantang lah tercuit sikit...gatai mcm pengantin baru jer rasa... malu
tapii.... usaha belum membuahkan hasil... sedih
kena usaha keras lagik nehh!!!
---------------------------------------------------------------
Nota Bulus kaki!>>CHAIIYOKKKK!!!<<

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini