October 15, 2008

::HARI YANG CERAH UTK JIWA YANG SEPI::

Aku telah menjadi sangat baek hati ari ni...
Aku nak hadiahkan sepeluk sebesar seluas pelukan aku tuk sume rakan2 blogger!!
Aku sangat2 sayangkan korunk sume!!
So...
Pada sesape yang telah terperangkap, terjengah [opps! xsengaja masuk blog CekLaLa],
terjenguk atau memang pelawat blog aku yang tak penah jemu masuk...
Tolonggggg lah!! aku merayuuuu..
Amek lah award ni...
Aku hadiah kan tuk korang... dan tampal lah di dinding blog anda...
Tak kesah.. sape pon nak amik.. amik lah.. aku baek ati ari ni..
aku tak nak dengki2 dah ngan sesape...
amik yer...
aku nak type nama2 korang, aku tak lalu.. byk sgt! letih mokcik!!


---------------------------------------------------------------
Nota Bulus kaki!>>AKU.. AKU.. AKU... hurmm.. takde ape lah!<<

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini