October 6, 2008

::CERITA HARI RAYA [Episod 3]::

hahahhaa.. td aku jenguk blog kak mya... aku jadi tergelak ngan stetment kwn dia..
"marilah kita update blog secara laju-laju. marathon!" sengihnampakgigi

kihkihkih kelakoss! gatai

sebab pe..?
sebab aku pon tgh me marathon kan hapdet cite raya haku! hahahahah!! gelakguling

Okeh.. cite seterusnyer... raya pertama abis kat jln2 ipoh jer.. tu pon penuh dh poket anak-anak ngan duit raya.. hehhehe... menari
Tapi ade kenangan la dihari raya ni.. cerita sedih.. cerita pilu.. sedihsigh
Hari raya utk bergembira.. tapi... Yer lah... TakdirNYA tiada siapa yang tahu...

Hari raya kedua, aku bergegas balik ke Trong, Taiping.. pukul 10 pagi camtu kami dah bertolak dari Ipoh... Dalam pukul 11 lebih dah sampai... jalan tak banyak sangat keta...
Sampai jer kat umh, mak abah n adik beradik aku sume dh tunggu.. rumah ade tetamu.. Tapi ape kes laaa abang n adik lelaki aku ni pakai short dipagi raya kedua! ni soheh tak mandi lagi!! Sib baek tetamu tu yang dikenali... tp dah lama tak jmp sebab dok jauh... raya2 cam ni jer lah yang leh jumpa pon...
Dan paling syiok tahun ni abah aku wat ketupat!! Yeeehaaa!!! Abah simpan 3 ketul terkonteng-konteng tuk aku.. sbb abah tau aku suke ketupat tu!! hehehhe.. mekaseh abah!! love
Pastu takde ke mana-mana.. dok lepak jer sembang2 ngan mak abah n adik beradik... anak-anak ku kemain la suke nyer dok umh opah n wan.. sebab leh main pasir.. tgk ayam.. tgk lembu...
Pantang ler dapat green lite kluar umh.. laju jer dua bradik ni...
Petang raya kedua... g beraya umh makcik aku [adik mak] di Pokok Asam, Taiping...
Makan mee kari mavblesss!!!!
Anak-anak makcik aku.. yakni kezen2 aku sume balik bersama pasangan memasing... dan membawa 'beg tangan' yang kecil kecilan ittew! hehehhehe... nasib laaa... dulu korang usung badan sendiri jer... skang kena la usung raga susu!! hahaahhaha... gelakguling
---------------------------------------------------------------
Nota Bulus kaki!>>huhuhuhu.. capekk capekkk<<

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini