October 16, 2008

::AKU DIKALA BORING::


Kan ke aku penah bitau dulu..
kalo aku takde keje.. kalo aku boring tahap naga sakti... tension
inilah keje aku...
Tapi.. korunk jgn lah terpedaya... takbole
ini gambo dah lama.. sebelom posa rasa nyer...
cuma aku baru edit tadi...
HAH!!
tu pown salah satu keje aku kalo aku boring...
EDIT GAMBO!! peace
skang neh haku lagi mantap dr gambo tu!!
sebab aku dah tembun!!!
[ade org ym aku secara private semata-mata nak bitau aku dah tembun!! nangih sangat kijamm!!]

menariitsokeyy!! isorait!!! kamon bebeh fight! fight! fight! menari

aku tak kesah pown kalo bab2 tembun ke, gumuks ke, lebor ke, giant ke, ape2 lah yg sewaktu ngan makna utk kegemukan... wa tatak helann maa!! banyakckp
Al sebab nyerr... en.nurul suami ku itew suka kalo aku gumukss!!
dia kata.. kata dia lah kan.. kalo aku kurus.. tak shantekk!! wahhh! gitu plak!gatai

kalo isteri2 lain mungkin ade yg bz nak kuruskan badan sebab itu yang dimahukan oleh suami masing2... takpelah... teruskan usaha kalian kalau itu yang terbaik utk suami korunk.. kaY!

aku nyerrr dah menten dah niii... huahahaaii!! gatai
---------------------------------------------------------------
Nota Bulus kaki!>>tembun tang mana tu?? huhuhu! <<

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini