October 29, 2008

::AKTIVITI HELWA::

Hal Ehwal Wanita=HELWA, pada 20 Oktober yang lalu..
Pengikat kasih ukhuwah antara staf wanita di USM ni telah berjaya menjalankan satu aktiviti 'indoor' yang ala-ala tradisonal gitew..
Besh! n Enjoy! itu ayat yang blh aku ckp...
Aktiviti ni adalah kali yang kedua selepas aktiviti yang sama diadakan juga dengan jayanya telah disempurnakan pada tahun lepas...
So, utk tahun ni aku join da party lagik... mls nak type [sbb aku dh fenat edit gambo!]

Lets Enjoy Da Pic!!!



HELWA KOMUNITI


"Acara ni cara dia kena masukkan benang ke dalam lubang jarum... ade 20 btg jarum diletakkan. So, dlm masa 2 minit kena masukkan benang tu ke dalam seberapa byk jarum!" heheh!



"Ini plak Acara lidi berselerak... alahhh... masa skolah2 dulu takkan korang tak penah main lidi neh... yang cungkil2 tu... Hikkss!!"



BARISAN PARA HADIAH YANG MENANTI UTK DIBERI...



Ni plak acara baling getah masuk dalam batang kayu tu... getah sape paling byk, dia lah pemenang...




Huhuhu!! ini acara yang paling meletihkan bagi ibu² yang dah beranak pinak! explorace! letih wooo! kena lari sana.. kena lari sini... kesian mak² org tuh... Jahat tul org yang wat soalan explorace tuh! WoOOppS!!



Ini lah permainanan fav aku masa kecik² dulu.. congkak! Tapi ari tu aku main.. kalah jugak! cheyyy!!!



Ini pon permainan yang slalu aku main masa sekolah rendah time rehat! hehehe!! Batu seremban! syok wooo.. tp ari tu aku tak main laa.. sbb aku bz jd penembak!!



Hak! hak! hak! inilah permainan yang aku main ari tu... sume nyer kalah!! nyehhhh!!



Adat permainan.. ade kalah ade menang.. yang menang tampil ke depan amik hadiah.. yang kalah, dok dendiam kat kusi memasing...
Macam biasa, hadiah cabutan bertuah hanya akan dpt kpd yang bertuah. Yang tak bertuah mcm aku, terkebil-kebil telan ayaq liyoq jer lahh!!



Sambil² tu mkn2 lah ape yang ade... Tak snap gambo makanan sbb tak sempat... org yang berkerumun kat tpt makanan, mcm ikan pirana!
cheett!! bikin malu kaum ajaaa!!



---------------------------------------------------------------
Nota Bulus kaki!>>Skali skala lps tension kan..<<

1 comment:

utopia said...

hai salam kenal
emm kenapa semua perempuan
xde lelaki ke

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini