September 15, 2008

::LAGI KESAH KIJAM::

Lepas kluar MEMO KEJAM ari tu, ari ni kluar plak surat...
ROMBAKAN makmal besar besaran tuk 70% technician...
Kalut aku naik opis tgk peti surat!

bacaaa... baca... baca... bla bla bla...
tgkkk senarai nama.... uh.. uh.. hee.. hee... ngeeee sengihnampakgigi

Sib baekkk.. aku tak kena tukooo!!! menari
Yaloooorr... 7 tawon aku mengabdikan diri kat gomen neh, dh 6 KALI taw aku kena tuko makmal!!
boleh dikatakan, sume makmal dah merasa aku... hukkk!! hah[ayatttt...jelir]
Kalo rombakan kali ni, nama aku tersenarai.. harus, wajib, sunat, aku mesunatkan skali lagi bos aku tuh!!! huhuhuuuhuu!! [ada brannn kaa deyy!! gile]

Tapi kesian bangettt lah kat kengkawan aku yg len tuh...
Yalooorrr... bila dah kena tuko makmal neh, byk bnd baru yang kena blajo...
Yang takde asas, pon kena gak blajo. Sebab dah tugas...
Macam we all ni, juruteknik pon, dari lain-lain bidang. Keja kat tempat yang kena bergelumang dengan bahan-bahan kimia. Tapi.. kebanyakan bidang kami sume dari mekanikal [termasuk aku! senyumkenyit]
Jadi.. nak tak nak... ko kena gak la blaja wat keje tuh walopon masa skolah dolu, ko paling dendam ngan subjek sains [aku lerr tew! jelir]

---------------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>>Keje kat memane pon same jerk.. yang penting kita carik rezki halal<<

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini