September 5, 2008

::DAH 5 ARI POSA::

Malam tadi aku ade wat satu posting, tah ape kene ngan blogspot neh pown aku tatau
Tetibe je dia ilang... huhuu! taknok kawan ngan blogspot!

Itu yang pepagi subuh sepi'e aku merajinkan tangan aku nak menaip.. orang leh lepas mkn sahor, tarik selimut balik. Aku tak. Bukan tak sudi, tapi memang tak nak.. kalo aku sambung tido balik, alamat nyer sume hanyut dibuai lena dalam selimut. Subuh kemana, p keja pon lambat.

Dah 5 ari posa, alhamdulillah... boleh jugak mata aku mencelikkan dirinya setiap ari tepat jam 4.30 pagi! Masak keletung keletang pepagi buta... **masak simple aje dehh...** kul 5 kejutkan en.somi aku, makan ape sume... 5.20 atau 5.30 camtu dah siap makan. en. somi aku layan okok ngan neskepe **acara wajib tuh!** aku kemas2 meja, makan ubat, makan vitamin... pusing belakang, en. somi aku dah lesap masuk bilik tido!!! huhuhuu!!

Aku... wat la keje ape2 yang patut... basuh pinggan, mop lantai, kemas dapo, kalo ade baju nak basuh, masuk mesin... kalo ade yang dah basuh, bawak p sidai... aku wat keje ape2 aje sampai jam 6.30... Aku mandi n solat subuh. Then, aku kemaskan barang2 anak yang nak bawak ke umh babysitter. Dah siap sume, baru aku leh siapkan diri aku nak g keje...

Tapi arini, jadual laen sket.. aku bukak laptop, wat entry yang ala ala poyo neh... keekkekeke!!

Korang lak cane yer jadual lepas sahor?
Ape aktiviti korang pas sahor??

###Kalo korang perasan, petang semlm aku ade wat 2 entry! tapi aku terpaksa delete sebab ade makhluk Tuhan yang tak bape bersih ati nyer bulan2 posa ni pon nak carik pasal. Jadi tuk tidak memanjangkan dan menambah dosa dibulan yang mulia ini, lebih baik aku mengalah dar terus berbalah... Mengalah tak semesti nyer kalah. Betul dak??###

---------------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>>Semoga usaha aku diberi keberkatan dari NYA.. Amin..<<

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini