September 3, 2008

::BIKIN GEMPAK LAA!!::

ihikhik hihihi *gelak manjer
####*****************************************************************###

SITUASI 1:

Kawan aku : Uittt
LaLa : uittt
Kawan aku : sori nak tanya, hang tgh bersedih ke skg ni? ada masalah ke?
Kawan aku : bukan nak kpo ke ape ke, cuma mcm x best je tgk blog hang asyik cite sedey je....
LaLa : hehhehehhe.. saje jer.. takde idea laaa...
LaLa : nak merepek pon, bulan2 posa ni.. kurang lak satgi pahala...
Kawan aku : hehehehheheh.....
LaLa : sajer jer.. nak tunjuk skil photoscape aku kat hang... hehhee...
Kawan aku : hehehheheh... hang memang terer bab tu... aku ni xde masa dah nak godeh2.... yg basic je aku sempat buat...
LaLa: heheheh.. Ilek arrr...

####*****************************************************************###

SITUASI 2

Pokcik : pa maksud entry arini?
LaLa : xdak pa... tu lirik lagu...
Pokcik : lagu sapa
LaLa : Dato' Siti Nurhaliza
Pokcik : xkan sesaja pilih
LaLa : saje je laaa....
Pokcik : mana leh sesaja
LaLa : ishhh... dh xtau nak tulih entry ape... td lagu tu, ila baru donlod.. pastu ade lirik.. saje la paste..
Pokcik : ooo
Pokcik : nasib baik
LaLa : apa nasib baik?
Pokcik : nasib baik ila jwb cmtu
LaLa : abis nak jwb cane?
Pokcik : kalau ila salah jwb sure kena luku punya
LaLa : luku? huhuhu! Cakettt!!

---------------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>> APE SALAH AKU??? nangih <<

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini