September 25, 2008

::BALIK KAMPUNG RAYA::

Memandangkan hari ni dh hari khamis...
Esok Jumaat... [hari last aku keje.. pastu aku cotiiiiiiiii!!! menari]
Hari ni puasa ke 25... makna nyer, lagi 5 ari nak raya!! yeahh!! yeahh!! yeahH!! tepuktangan
Sape nak balik kampung?
SAYAAAAA CIKGUUUU!!!! tanduk
hehhehehhe... oleh itu, mari menjawab satu soalan, ataupon ayat penyata, ataupon ayat suku kata ini :
ageegegeggegeee...

THINGS TO DO BEFORE U BALIK KAMPUNG!
++ pack baju somi isteri
++ pack baju anak2
++ pack brg2 toiletries...
++ cek brg2 anak... susu, pampers, ubat-ubatan, vitamin, bantal busuk, bla.. bla...
++ cek condition keta [ini... en. nurul aku yg buat ni.. aku takmasuk campoq!]
++ agih2 kueh ghaye.. tinggal kat umh sendiri sket, nak bagi kat mak, kat mak mertua, kat bbsitter...
++ pastikan umh sendiri dh siap sedia.. pasang langsir, basuh sarung kusyen, lab habuk.. [erkk.. sok balik ke umh habuk ade balik kan?]
++ kain baju sume dh basuh dah lipat...
++ umh jgn sesekali berselerak... [kalo bukan balik raya, balik sesaje pon, aku jarang tinggalkan umh berselerak.. sbb balik nnti sure fening tgk umh mcm tongkang pecah!]

ngeee.... sengihnampakgigi
tu jer ke?
mcm sikit jer... ermm... aku nak tembak sape eh soalan ni?
sape nak amik??
amik la taw! saje je suke2... ilang2 kan stress nak raya ni...

Sebelom aku lupa.. ni kad raya tuk ol my blog readers...
ikhlas dari hati aku yg suci murni...
MAAFKAN SEGALA KESALAHAN DAN KESILAPAN SELAMA AKU BERBLOGGGING...
MUNGKIN ADA KATA2 YANG MENYINGGUNG BEBERAPA PIHAK...
AKU MOHON JUTAAN KEMAAFAN...
KIRA NYA ADA YG MEMOHON MAAF SECARA PRIVATE,
SETULUS HATI AKU AKAN MAAFKAN
DAN BEGITU JUGA AKU...
MAAFKAN LAH SALAH SILAP KU PACAR YG HINA...

---------------------------------------------------------------
Nota Bulus kaki!>>kalo nak serikan blog u ols.. amik la tempek...<<

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini