August 14, 2008

::YAAABEDABEDUUUUUU!!!::

menarimenarimenari lalalalalallalalaaaa~~
Seperti yang dijanjikan... aku dh dapat henponnnnnnnnnnnn!!!! angel
suke! suke! suke! gatai
Henpon periii kannnn... tak kesah lahh.. yang penting aku sangat suke kan ia!! cium Muaaahhh!! 88kali! sengihnampakgigi *kat sape?* kenyit
ngeeee... ngeee... ade 2 pihak kena muaah! sebab aku ade 2 henpon.. 2,2 tu pihak bagi... FREE oke!
ihikhik
*anto by Pos laju.. TQ SONY!love TQ MAXIS!love*
*uhuhu! nmpk nou gelojoh nyer aku..* malu

*and now, dia sedang berehat melepaskan kepenatan sepanjang perjalanan sambil menambah tenaga tuk aku nanti*jelir hahhaha!!
*ini lah henpon baru ku yg pihak lagi satu bagi tu.. baru seminggu aku pakai* TQ! BebeH! love
Nama dia Nokia 6500 Slide
*henpon ni menggantikan N70 aku... Aku nyer N70 tu sehat lagi, cuma batuk² sket jer...* sengihnampakgigi
*hopefully sgt henpon² aku kali ni akan dijaga penuh perapian... Tidak mau lagi ade sejarah henpon dicampak 100 meter...* blur
---------------------------------------------------------------
FINGER NOTE!malu>> Aku ade Encik SANYmen dan Puan NOKIAHwomen ! <<jelir

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini