August 15, 2008

::PERKAMPUNGAN ORANG ASLI, LUBUK LEGONG, BALING, KEDAH::

::BAHAGIAN KEDUA::

Lepas makan, solat ape sume, dalam pukul 3.30 petang mulalah acara yang seterusnyer. Acara sukaneka. Suke kemain bebudak ni nak bersukan. Ramai tul dorang datang... Nak dapat hadiah kan.. suke lah dorang.. budak mana mana pon camtu kan?

*acara petama, kutip gula-gula. Sian.. ade yg nanges tak dpt gulagula* hehe

*acara tiup belon sampai pecah*

*passing getah guna straw*

*bowling kelapa. acara tuk ibu-ibu*

*ni pon acara tuk ibu². ape tah nama acara ni*

*ni acara tuk lelaki-lelaki dan pria pria. sepak raga*

*Kami pon ade sediakan perkhidmatan kesihatan. Ini tuk sakit² biasa jer. Bolehh jugak tuk amik ubat demam ke, ubat batuk ke or etc.*


*then acara penyampaian hadiah. Suke sungguh dorang dapat hadiah tau!*

Seterusnyer, gambau² aku lak yer... td sume gambo org jer.. gambau aku takde.. neh baru gambau aku.. keh keh keh! Over la aku ni kan! Lantak lah! dulik ape? ni Blog aku! hahahahah!!



Sekian terima kasih... Pengalaman ni memang tak dapat aku lupakan... Kalo ade peluang macam ni ke mana-mana lagi, sure aku tak nak ketinggalan...

---------------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>>Release Jap Tension<<

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini