August 11, 2008

::HUHUHU!!::

#tgk la mata i ni...#

Wahhhh! mcm vangge plak kan!!! Tak nak lah!! kang ade org kata aku riak lak!!
Takde...Ekceli, ade org teringin nak tgk bijik mata aku yg dh tukaq kaler ni.. sampai antaq posmen la mai ke rumah!! hahahhaha!! gelakguling nak tergelak tui rasa! #mmg dh gelak dh pon.. ihikhik#
Haiii.. Ntah lahh!! garupale aku dok diam pon, dia sakit... tak tau lah... Mungkin dia ni memang dah dah ade kes kot... Kes busuk ati! Aku tak kacau dia pon, dia dok canang kata aku kacau dia.. bila masa lah!! hurmmm... ngantuk
Ittew lah kan... kalo dah memang "itu dalam srupa busuk punya longkang" busuk kot mana pon, dia tetap rasa tak senang dengan kesenangan orang lain... merajuk
Nak ckp ape lagi ek? ketukmeje
Tah laaa.... soal
Biarlah kan... Sume org ade mulut... Biarlah dia nk ckp ape pon... banyakckp
AKU TETAP AKU!!
---------------------------------------------------------------
FINGER NOTE! >> pokpok TALK TO DA HAND!! <<

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini