August 20, 2008

::DAPAT AWARD!!::

Uuwaaaaaaaaaaaaaaaa..... nangihnangih
Nak nanges rase nyerrr!!!
Terharu aku taw! pertama kali dalam sejarah pemblogeran aku.. aku meneroma award!!
wah! wah! wah! malu
Thanks a lot tuk adik comel yg hanya kenal akak dlm blog tp blh bagi akak award!! hehehhehe...

Tapi kan.. ade syarat taw! *huhu.. dpt award pon ade syarat gak!!*

"ANDA HENDAKLAH MENYEDIAKAN SATU UCAPAN BERANGAN"

It has been done according to the following rules:

1. The winner may put the logo on his/her blog.
2. Put the link to the person you got the award from.
3. Nominate 5 blogs.
4. Put the link to the blog.
5. Leave a massage for your nominess.

huuhuuhuu... gatai

Terima kasih kepada sume rakyat blogger yang menyokong blog saya dari mula hingga sekarang. Terima kasih juga kepada kawan², adik beradik, mak abah (mah abah aku tahu ke?), musuh² ketat dan longgar. Terima kasih daun keladi kerana sudi menyinarkan dan menyerikan lagi suasana blog aku yg dulu nyer sgt suram... hehhehe...
**berangan taw! tak tahannnn...** gile

1. Ok... skang jugak aku letak...
2. Dah link kan pon.. heheh...
3. ermm.. sape yer?
Kak Mya always my fav blogger!
NiezaFamilyJuzer
J-La dA VougE
Diana
**ni yg rajin update** hehheh
Amik ni yer!! Tahniah!


Ermm.. ok.. terima lah award yg tak seberapa ini.. heheheh.. Anyway! Tq! Sume!

---------------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>>hehehheh... terasa diri dihargai...<<

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini