July 23, 2008

::SINDARELA::


Sape polo citer neh??
Aku mmg polo citer neh start dr mula.. hehehe... sebab pe kan.. sebab setiap malam selasa, hubby aku takde! So, dengan rasa penuh keindahan aku melepakkan diriku didepan tv.. Huhuhuhu!
Lagi satu kan... sbb ade 'seseorang' kat dalam citer tuh... hahahaha! Sape eh?
Taadaaaaaaaaa!! REMY ISHAK! atau pon Tengku Haidar... ngeh ngeh ngeh


Owhhhh!! Betapa ensem nyer dia dimata ku??
Huhuhu.. Ade sape² bersetuju dgn pendapatku sila angkat keyboard anda! Wahhh!
Memula cite neh, aku dah terbekenan sgt sgt ngan mamat neh.. Mata dia tu yg wat aku jatuh chenta! Aku felaiii...huhuhu!
Semlm nyer episod memang wat aku merembes... Tak tahan siot... Memang diakui, aku neh sensentap orang nyeh... Hatta membaca novel skalipon aku buley menitiskan ayo materr. Huhuhu!

Ini salah satu sebab lagi nape aku suke tgk citer neh.. Aku memang suke ngan Amani ni... Dia memang straigh to the point! N Soooooooo Cute Miut! Ailaikk!!
Korang rasa-rasa Zoe akan kawen ngan sape eh?
Aku rasa Zoe akan kawen ngan Tengku Husain!
Sebab ape, Tengku Haidar stok tuk aku!!! Wahhhh... Perasan suda!
Wakakkakakka!!

---------------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>> Blh ke aku jd SINDARELA? Auuw! TAK RELA! <<

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini