July 25, 2008

::PERANGKAP CINTA AKA CINTA TIGA SEGI::

Perangkap Cinta

Setahun sudah ku menunggu dirimu
akhirnya kau menjadi milikku
sukarnya untuk ku melupakanmu
kerna kau ku cintai selalu
Tapi sayang…
kehadiran kekasih lamamu
datang kembali mengenang cinta dahulu
Mengapa ini semua harus berlaku
apakah ini semua kerna diriku
sedangkan aku cuma watak dalam percintaan
Tak sanggup aku melepaskanmu
Kau ibarat…
terperangkap di tengah lautan
tak tahu mana arah untuk kau menuju…
Andai kau pinta untuk melepaskanmu
terpaksa aku turutkan
Mungkinkah ini suatu pengajaran
di dalam percintaan


Korang penah dgr tak lagu ni?
Alahhh.. yang cite pasal mamat ni nak kena hukum gantung sebab bunuh gefren dia yang curang dengan kekasih lama. Banyak versi yg aku dengar pasal cite ni.. ni sumer gara mak datin ni lah yg buatkan aku terjebak menjebak nak menyelongkar 'TOK GURU' aku. Aku stay smlm tau datin.. semata-mata nak mencarik lagu ni! Hang kata lagu ni berhantu... aku nak la dengaq cemana lah punya hantu lagu ni! hahahhaha!! Tp mcm betoi jaa.. sbb semlm lps aku donlod, aku dgr ok jaa.. Pagi ni aku bukak tak blh dah! huhuhhuu!! SEREEEMMMMM!!!
Ok.. ptg semlm dok godek2, aku dpt la cite byk versi dr blog ni..pasal kisah lagu ni. Ada yg kata, banduan aKa Mamat yg bunuh tu yg cipta lagu ni masa dia dalam penjara. Ada pulak versi yang kata, komposer terkenal kat Malaysia ni yg ciptalah...
Then skang ni Saleem tu pulak yg rakam balik lagu tu.. Best jugak bagi aku.. tp takde lah sampai main-main hantu neh.. keh keh keh.. sori yachh Datin!
Ishh... Nih lah kalo dah berchenta tak hengat donia... tak kenal dosa pahala... Cam ginilah jadik nyerr... Ape-ape pon kita kena berserah pada ALLAH Taala selain dari kita berusaha. Kalo dah tangkap cintan maut pon, kalo dah bukan jodoh, terima jer lah Qada dan Qadar ehh... Wallahualam...

---------------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>>Takut nyerr kan?<<

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini