July 31, 2008

::HARI MALAS::

Hari ni urat malas aku timbul berketul ketul!
Tak tahu lah nape aku rasa tersangat lah maha malas nyer!
Adekah kerana lately ni aku ronseng? Serta merta membuatkan aku menjadikan tahap kemalasan aku menjadi berganda-ganda dari yang sedia ada?
Bila tahap kemalasan aku datang dengan bergolek-golek, maka dengan itu, muka ku akan jualah menjadi buruk dan huduh! uh! uh! uh! Sebab pe? Sebab aku malas nak menyusahkan tangan2 aku memegang alat solek utk make up? Cuma aku paksa kan jugak tangan aku carik lipglos suh tenyeh kat mulut aku! kalo idak nanti bibir ku mengering mengelupas cam kena hair dryer... blh jadi ke?

SEE!!

*Tudung itam tu muka aku today!!*

---------------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>>Ape kes aku ari ni?<<

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini