July 7, 2008

Cite Ahad last week... Semlm laa...
Tak jd p Alor Star sdd, ade sbb yg menyebabkan (bape byk sebab daa..) kami tak leh p..
So, disebabkan (sebab lagi! huhu!) dh bawak anak2 aku sampai Butterworth, takkan lah nak patah balik kan.. sian dorang.. lagi pon dorang dh jarang aku bawak kluar jalan2! Lagipon aku p ngan Mak.. kalo p ngan asben aku, harus lah patah balik! Asben aku kebetulan ari tu ade Bowling pemilihan utk MAKSAK.. So, amik lah peluang bawak anak-anak kluar.. bawak kete kancil abah aku! ehheheh..
So, bila dh di Buterworth, mak aku bg idea ajak ke Island naik feri... kekekke.. So, aku pom meredah lah... bukan nyer tahu jln sgt.. agak2 jer.. asal betul tu, betul lah.. huhuhuu!!
Naik Feri, anak2 aku cam org pelik jer.. kekeke.. tak penah kan.. harus lah merasa kepelikan itew!! huhuhuu! Sian anak-anak ibu... nama jer dok penang, tp jarang bawak berjalan...
Sampai penang, ronda-ronda takat tanjung bungah jer... pastu makan laksa penang tepi laut. Anak-anak aku mcm org histeria tgk laut! tambah si adik, menjerit-jerit nak turun ke bawah nak main air laut! hehehehe.. Nak mandi laut tu blh, tp ko giler tgh ari kul 12 nak mandi laut! mahu berlebam kulit2 aku yg mulus dan fulus ni! wakaakakka!!
Dah abis mkn, aku bawak lah dorang main2 air kat bawah. Adik yg kat atas td punya excited, bila turun ke bawah, penakut rupe nyer!!! ahahhahaha.. bila kena air ombak kat kaki dia.. terus undur ke belakang, duduk atas batu, tgk kakak je...! hahhahah.. kelakar la adik!!!
Aku hiburkan mata korang ngan gambar2 ni yerk!

Muke anak-anak aku masing... huhu.. yg tudung putih tu, adik aku.. skang study kat POLI Tg Malim!

Tercepit-cepit anak-anak ibu! huhuu!

Ni keadaan dlm Feri. Keta kancil WJJ612 tu keta abah aku! Dok depan skali taw! Mak aku takmo kluar, dia nak dok dlm keta. Takut kata nyer! kekekke...

Mcm tak sabar2 je dua beradik tuh!

Anak-anak ibu mkn laksa! Kakak tergaru2 pale kepedasan! Adik relek je mkn laksa guna jari pon boley! huhu!

Aksi kakak yg sgt gumbira dpt main air laut! ehhehe...

Adik yg takut ngan air laut! kekekeke Comel adik!

Anak-anak ibu yg sangattttttt ibu syg!

Ibu suke over pose tau! kekekke! konon2 nak amik gambo ngan adik.. tp nampak pale botak adik jer.. ibu sengeh cam kerang! huhuhu!!

SEKIAN TIMA KASEH!
--------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>>i Like!<<

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini