June 30, 2008

::SiaN AnaK-AnaK iBU...::

LAst Week anak-anak ibu dah wat ibu rasa tersentuhhhhh banget...
Bila ibu tgk dorang tido.. rasa sayang tu sgt2 lah menggunung nyer!
Al-Kesah nyer... Ari sabtu si kakak tak tido sejak2 bangun tido pagi... masuk tgh ari pon dia tak nak tido... ptg adik tido pon, dia tak nak tido... last2 dh lpas asar, dia dgn sendiri nyer baring-baring atas lantai.. terlelap... huhuu! Kesiannn...

Kesian kan? dgn takde bantal.. tido atas lantai jer kekdah nyer... Lahaiii anak ibu...

Kesah adik pulak, hari ahad, dr tgh ari sampai ptg dorang berdua duduk dgn papa. Ibu dtg opis. Ibu tatau dua beradik tu tido bape jam ptg tu... Ibu balik, bawak dorang ke padang.. main-main... nak dekat maghrib baru balik. Bagi mandi, bagi susu, sementara ibu mandi n semayang, dorang tgk tv. Ibu keluar bilik, tgk2 adik dh mcm gini dah dpn tv...

Sian nyerrr... kan?

--------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>> Anak-Anak ibu Penawar kedukaan ibu...<<

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini