June 25, 2008

::CiTe DaRi KucHinG::

iM BackK From Kuhing!
hurmmm... ape cer? takde cerita menarik sgt... bdn still penat lah!
Awal2 hari di sana, aku lebih teringatkan anak2... sbb dorang still demam n tak kebah2... Aku tingatkan perangai anak2 aku kalo dorang demam... dorang mmg manja dgn aku jer.. Masing2 nak perhatian aku jer.. Sian anak2 ibu.. huk! huk! huk!

Hubungan aku ngan hubby bertambah baik lately ni... Alhamdulillah.. ini yang aku harapkan dari dulu... Moga Tuhan merestui hubungan ini hingga ke akhir hayat...
Aku selalu mendoakan supaya ALLAH SWT jauhkan rumahtangga aku dari anasir anasir jahat yang berusaha tuk memporak perandakan hubungan kami... Insyallahhh... Amin!
Aku sayang hubby! Sayang Sgt! Fathers Day ari tu, aku belikan hubby kasut... Hubby ckp, dia dh lama berkenankan kasut ni... takpe lah.. aku mmg dh biasa dgn keadaan mcm tu... untuk Hubby aku rela buat apa saja... Ape yg Hubby buat tuk aku? Tak perlulah aku bicarakan... Hanya aku yg tahu, dan Tuhan lebih mengerti... Aku tak minta balasan yang mahal2 atau berjenama... Walau hanya ciuman tanda ingatan, ianya dah besar rahmat bagi aku...
Kenapa aku emo ari ni?
Tah lah..
maybe lately.. aku selalu didatangi mimpi yg bukan2..
kenapa aku kuatir dgn sume mimpi2 tu?
Sebab sering persoalan yang bermain dalam kepala aku, akan terjadi dalam setiap mimpi aku dan akhirnya jawapannya aku akan temui seiras dgn mimpi yang aku alami...

Ya Allah! Aku harap mimpi2 itu tidak menjadi kenyataan...

--------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>>BENARKAH MIMPI ITU MAINAN TIDUR?<<

_____________________________________###########_____________________________________

Ni Gambar2 masa aku kat Kuching.. tak banyak sgt gambo dalam camera aku... yang mana ade jer aku letak kat sini eh...


NI MASA MALAM PERASMIAN SUKAN STAF TU...


ANTARA GAMBO2 YANG TAK BAPE NAK GLEMER... HEHEHE..


NI TPT SHOPING BARANG YANG PALING MURAH N PALING SENANG NAK TAWAR MENAWAR... SERIKIN! HUHUHU! MMG MAVLESSSS!!


AKU N HUBBY.. HIK HIK HIK

Kasut Fathers Day Tuk Hubby..


--------------------------------------------------------
FINGER NOTE! >>KUCHING IN MEMORIES<<

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini