June 3, 2008

::BILA KITA SAYANG ORG TU...::

Bila kita sayang orang tu,
Kita terima je apa yang org tu kata,
Tapi bila dia kata kita?
Hati kata takpe manusia tak sempurna.

Bila kita sayang orang tu,
Kita tunggu dia lama pun tak pe,
Tapi bila dia tunggu kita???dia marah2,
Hati kata ala, adatlah ada yang menunggu dan ditunggu..

Bila kita sayang orang tu,
Kita tak tido pun tak pe layann dia yang tengah bosan,
Tapi bila kita bosan,
Ada dia layan kita?
Hati kate tak pe dia busy kott...

Biler kita sayang orang tu,
Kita gaduh dengan dia, kita diam je,
Tapi dia heboh 1 dunia,
Hati kata tak pe, dia tension tuu...

Bila kita sayang orang tu,
Kita call nak cakap dengan dia,
Tapi dia gayut dengan orang lain,
Bila jadi cam tu,
Hati kata, tak pe, dia ada hal nak cakap dengan kawan dia..

Bila kita sayang orang tu,
Kita bercerita dengan dia, cerita dengan tunggul lagi baik,
Tapi bila dia bercerita dengan kita,
Kita dengar, semua kite ingat,
Hati kata tak pe sayang katakan…

Bila kita sayang orang tu,
Kita dengan dia lapar,
Tapi kita bagi semua roti kita kat dia,
Hati kata, ala jagalah hati dia, kesian dia…..

Bila kita sayang orang tu,
Kita sanggup bagi dia rehat bila dia letih,
Tapi bila kita letih, dia suruh jugak kita layan dia bila dia bosan,
Hati kata,bukan selalu pun..

Bila kita sayang orang tu,
Kita jadi macam orang gila dengar dia sakit,
Tapi bila kita sakit,
Dia siap kuar dengan kawan2 dia,
Hati kata, ala tak pe,tak kan dia nak berkepit dengan kita 24 jam...

Bila kita sayang orang tu,
Kita tak pernah pentingkan diri sndri,
Tapi dia hipokrit tahap gaban,
Hati kata tak pe, dia memang macam tu kena lah terima..

Bila kita sayang orang tu,
Kita sayang nak tinggalkan dia selamanya,
Tapi dia tak tahu kita berdepan dengan maut,
Walaupun kita sakit,dia kata kat kita,sakit biasa2 je, jangan nak mengada-ngada,
Hati kata,macammanalah dia bila kita tak ada, mesti dia gembira...

--------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>>HURMMM....MUNGKIN...<<

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini