May 14, 2008

::MORE 'BOUT DA' RECIPE::

huhuhuhuuhu...
"ape ke hey nyer yong!!"
Semangat memasak ku kembali mencurah curah bagai air dicurah dari kolah yang penuh! huagh huagh huagh!!
Aku kembali bersemangat waja, seperti kereta waja yang berwajah baru, berkilau kilau cat nya!! ahhahahahhaa...
Malam td al kesah aku mencuba resepi yg dah lama aku nak buat tp aku takut tak menjadi. Al Maklumlah.. resepi ni fav my hubby! Tp oleh sebab betapa mithali nyer aku sebagai isteri, aku ttp nak mencuba memasak masakan fav si hubby ku yang malam tadi takde kat umah. Beliau pegi main boling... ngeh! ngeh! ngeh!
Makanan itu adalah bertajuk, PUDING KAREMEL... muhahahahah!!
Tgk lah hasil nyer... see! TAARAAAAAAAAAAA!!


Lepas siap jer aku masak, terus aku sms kat hubby bitau yang aku dh berjaya wat fav dish dia! huhuhuuh!! Pagi td aku potong ciket, aku suh hubby rasa. hubby ckp, rasa tu dh ade, cuma kena bagi lembut lagi! YES! YES! lulusssssssss!!!

Then mlm td gak, oleh sebab aku dh letih nak wat masakan lain, aku wat jer pancake tuk aku n anak2 makan... hahhahahah!!! pancake tuk dinner! penah ke org buat?
Aku amik resepi dr blog Mak Lang Tp aku ubahsuai sket heheheh.. dia wat buh jagung dlm tin. But aku mls nak ke kedai sbb dh mlm, aku buh kacang panggang. Ngeh ngeh ngeh! Jadi lah.. janji blh mkn...

Dina tak bape mkn pancake,(kekampungan la anak ibu neh..) dia lebih ske kacang tu. Adik biasa laa.. bagi ape sume ngap jer.. hehhehe...

--------------------------------------------------------
FINGER NOTE! >I Like Cooking Very Much!<

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini