May 13, 2008

::BALIK KAMPUNG::

Last Weekend, ibu bawak anak2 ibu balik kampung. Dah lama opah n uwan nak jmp cucu2 depa yg kuat meragam neh!
Dalam keta sepanjang jln, meragam tak sudah 2 beradik tuh. Adik tak tak mo duduk dlm car seat. Menjerit2 berebut kerusi ngan kakak! Mmg blh kena high attack ibu taw!
Malas lah ibu nak cite pjg, balik kampung mmg takde p mana, memerap je dlm umh. Yg Best nyer ibu balik kampung ni, sbb leh mkn masakan mak!!! tak kesah lah walopon cekodok pisang hatta skalipon. Janji air tangan dr mak! huhuuhuu!!!
Uwan baru balik dr India, ade belikan tuk dina baju pujambi.. tak sempat ibu snap gambo ari tu.. Tuk Adik, baju biasa jer... hehhehe.. takpe, adik kecik lagi.. Opah lak beli kat Dina telekung! Wahhh!!! aku mmg dh berhajat nak carik kan dina telekung budak2... sbb kalo ibu sembahyang, Dina mmg suke kaco, mintak ibu pakaikan dia telekung! Tgk lah.. sejuk perut ibu mengandungkan Dina when ibu tgk dia mcm ni... Takde sape pon suruh tau! dia yg wat sendiri bila dh di pakaikan telekung. Dia masuk bilik opah dia, amik sejadah.. suh ibu bentang kan... hehehhehe.. Tgk lah papa!!





--------------------------------------------------------
FINGER NOTE! >>ALHAMDULILLAH.. SEMOGA ANAK IBU JD ANAK YG SOLEH!<<

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini