April 8, 2008

:: LANGKAWI COURSE TRIP!!! ::

huhuuhhu... 1st time kaki ku menjejakkan dirinya ke Langkawi... xcited tak terkata... tp, disebabkan aku g sana bukan atas alasan nak jalan2... aku g sana sbb nak berbengkel!! tak berjalan ke mana pown.. aku hekot jerk bontot org p mana mana.. hehehhehe... al-maklumlah.. 1st time kan...
kat sana aku stay di City Bayview kat pekan kuah... mmg berkuah lah duit aku kopak kat sana... tgk lah.. gambo2 aku kat sana... n borongan brg yg sememang memang nyer bukan milik aku!! aku beli yg org kirim jew!! ngeh ngeh ngeh.. barang aku, hnya lah sebijik beg roda tu yg kalo boh darwish pon muat rasa nyerr... sekeping 'non stick pan' dan sudu garfu bersalut kan gold... n coklat coklat!




antara aksi aksi yg agak gediks! AUWW!!!-----------


Dalam teksi van nak g idaman suri, tp melencong dulu kejap ke tpt buat n jual2 gamat!


Bersama hasil borongan dari idaman suri... udah mcm org kemboja jual kain dh kaedah nyer!!





-----------------------------------------------------------------------------
FINGER NOTE! NANTI NAK PEGI LAGI SKALI... TAK PUAS!!!!
Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini