January 14, 2008

:: Bengkel Di Nur Lembah, Lenggong, Perak ::

Last Year (23-25 Disember 2007) aku pergi Bengkel Jati Diri (konon nyer lah! hehehhe) kat lenggong, perak. kawasan tu memang dekat giler ngan Sungai Perak! wehh lahh!!! Masa sampai tu, gerun giler air Sungai Perak punyerlah laju giler. Pulak tu time baru lepas ujan, lagilah kan... orang pon tak ramai, sebab nyer tpt tu memang tpt tuk buat kem² yang sebegini ghuper! Lagipon, pengurus tpt tu kata, hari tu, memang khas tuk kami org² USM je... ceewahhhh... bangge bangge..
Malas lah nak cite panjang².. sebab aku nak tempek gambau je ni.. baca kat gambau jer la err... Check It Out bebeh!!!

http://lala-pic.fotopages.com



--------------------------------------------------------
FINGER NOTE!

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini