November 19, 2007

:: Buat Pertama Kali nya!! ::



Sian anak ibu... ni lah pertama kali aku tgk dia tido depan tv. letih sgt agak nyer ni. Mane tak nyer, tgh ari tu we all pegi umah sedara belah yayang aku n belah abah aku. berjalan sakan anak2 aku. Si adik, mengamuk2 dlm keta nak tido. Kakak ni pon dah tido dah dlm keta. sampai umah, angkat adik letak dlm cot, lena selena lena nyer. Kakak pulak, aku letak atas katil, raba pampers dia penuh ya amat! tuko le pampers. Asal tuko pampers tu yang terjaga terus takmo tido. Aku ni jenuh pujuk2 balik ajak tido. buat mcm2. last2 ibu yang tido! hahahahahha... dia siap main2 lagi. adehhh... mmg tak tido minah tu sampai sudah!
Petang tu, aku bawak depa round2 naik motor. Bagi main puas2 kat playground. Malam, adik biasa laa... merengek2, pukul 9 dah tido. Kakak, dok main lagi. Tapi dah bape ratus kali menguap, bagitahu kata mengantok. Ajak tido, "amau!". Bagi makan nasi, dia main2 sekali bagitahu kat aku yg dia berak. Aku pon basuh lah poo poo dia, tgk bontot merah giler. sapu ubat, bagi pakai pampers balik. Dia baring depan dok tgk tv. Aku tgh kemas2 kain baju dalam bilik. Tak sampai 10 minit gitu, tgk anak aku senyap je.. sekali dah lena daaaa...
Aduhaiiiii... sian tgk... 1st time tau tgk dia tido depan tv! kalo sebelom ni, dia lah orang yg paling payah nak tido!!
huh! anak ibu sorang ni!!

----------------------------------------------------------------
FINGER NOTE! Sayu je hati bila tgk wajah anak2 aku waktu tido...

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini