October 23, 2007

::.......::

Aku rasa macam nak menulih ari ni... tp rasa mcm terbantut! (blh gitew?)
ape yer aku nak tulih...?
cemane yer aku nak mulakan...?
Susah nyerrr... Otak aku Blur...
Tp aku nak tulih gak... Cane aku nak start ni??
Makkkkkkkkkkkkkkkk!!!!
ermmm....
Susah ke kita nak terima pendapat org?
Kenapa mesti kita nak bandingkan org ni, org tu dgn kita?
Kenapa kita tak blh nak menjadi diri kita sendiri?
Kadang2 aku letih dengan sikap sesetengah org yang suka toleh cerita belakang utk menghangatkan topik.
Cerita lepas tu, lepas la... benda dah jadi (walopon dengan sengaja), kita tak blh nak padam dah kisah tu. Lantak lah dia. Biar angin je bawa kisah tu pergi. Kita yang akan melalui kisah baru, buat persiapan untuk melalui nyer. Hal lama, tutup buku!

Aku penat taw!
Bagi nasihat pon salah...
Tak bagi nasihat bnd dah jadi dpn mata, takkan nak biar. Takkan nak bersubahat..?
Bila dah bagi nasihat, dia pulang paku buah keras kat kita... Ate cane?
Kita salah ke, dia yang salah?
Salah dia terang2 lah nampak...
Salah kita yang sekarang mmg lah dia tak nampak n tak tau. Dia p ungkit pulak salah kata yang dulu. Yang bertahun2 dulu, semata-mata nak menghangatkan cerita... semata-mata nak mencari salah kita...
FOR WHAT??!!
Hey U! Don't let me speak english arr!

huhuhuhhuuuhhuuuu.....

--------------------------------------------------------
FINGER NOTE:- Donia... Donia... Donia...

No comments:

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini