December 22, 2016

STRECHMARK, JERAWAT DAN DAKI KESAN SELULIT PUN HILANG



.



.

Mostly wanita memang ada masalah ni. Kulit kita kan lembut je, kena sikit masalah di atas ni, kesan dia takmau hilang. Degil betul!
.
Ramai yang pm tanya macam mana nak hilangkan kesan strechmark, daki degil celahan kulit. 
So kami cadangkan guna je SABUN ANGGUN PESONA



.
Bukan takat daki, strechmark dan selulit, BAU BADAN PUN HILANG! 



Mana-mana suami yang cakap isteri bau BAWANG tu siap la lepas ni! Isteri awak dah ada senjata baru tauu..haaa..





.
SABUN ANGGUN PESONA dah digunakan sejak 2013 lagi, dah buat packaging baru dah pun. 
Sebab terbukti berkesan lah kami teruskan production, kan?
.
Psstt..hati-hati dengan produk tiruan tau! 
Produk JSD hanya boleh didapati daripada AGEN dan STOKIS YANG SAH sahaja.
.
JSD ada buat COD SELUUURUH MALAYSIA. 
Sebab kita ada beribu-ribu agen yang berdaftar, so kalau takmau pos,insyaAllah boleh COD.
.
Jom PM kita, kita bagi special price untuk sayang sayang semua.






November 7, 2016

HILANGKAN MASALAH JERAWAT DENGAN SATU PRODUK SAHAJA

Ada masalah muka berjerawat??

Berbenjol dgn bekas2 jerawat?

Hilang keyakinan diri kerana muka dipenuhi jerawat?

Dah cuba perlbagai produk jerawat, tapi takde kesan?

Apa kata ceklala syorkan u ols produk dari JSD khas utk mereka yang mengalami masalah kulit muka berjerawat dan berminyak...




Hasil ramuan minyak zaitun dan herba lain, Magic Seri Cahaya Soap Susuk Dara yang kaya dengan Vitamin A ini akan menggantikan sel kulit baru untuk wajah yang lebih sihat. 

Dengan penggunaan yang kerap selama beberapa tempoh, kulit wajah akan bebas daripada jerawat dan minyak sekaligus menyeri dan menghaluskan kulit wajah anda.





Magic Seri Cahaya Soap produk Susuk Dara yang dihasilkan melalui pelbagai herba yang diyakini dapat mengembalikan kesegaran dan keserian pada kulit,sesuai merawat kulit wajah  yang sensitif dan yang kering.

Untuk membersihkan kotoran di kulit wajah.Magic Seri Cahaya Soap boleh digunakan oleh lelaki mahupun wanita tidak kira usia.

Jadikan Magic Seri Cahaya Soap sabun yang mesti ada disetiap rumah anda. Mari kita terokai keistimewaan Magic Seri Cahaya Soap ..




KEGUNAAN Sabun magic seri cahaya
1- WAJAH YANG BERJERAWAT BERBENJOL - BENJOL
2- KULIT MUKA YANG BERMINYAK

WAKTU PENGGUNAAN:
1- BANGUN PAGI SEBELUM MANDI
2- MALAM SEBELUM MASUK TIDUR.
3- SETIAP KALI SEBELUM BERWUDUK UTK SOLAT.

CARA PENGGUNAAN:
1- Basahkan sabun dan keluarkan buih.
2- Sapukan diwajah dan biarkan kering.
3- Selepas 2 minit Bilas wajah sebersih bersihnya.
4- Gunakan sekerap 7 kali sehari terutamanya sebelum berwudhuk.

KESAN SERTA - MERTA:
1- akan terasa kulit wajah akan lebih halus dan lembut
2- akan terasa kulit wajah bebas dari minyak dan tidak melekit

KESAN JANGKA MASA PANJANG penggunaan Sabun Magic Seri Cahaya:

 1- Jerawat akan cepat kering.
2- Minyak akan keluar bertambah banyak dan semakin hari semakin berkurang bergantung kepada kekerapan pemakaian
3- pengelupasan ditempat paling aktif berminyak seperti ditepi hidung, atas hidung, pipi akan berlaku.
4- pengelupasan tanpa menyakitkan akan berlaku dalam tempoh 2 ke 3 minggu pemakaian dimana sel - sel kulit mati akan disingkirkan.
5- dalam beberapa tempoh kulit wajah akan bebas daripada jerawat dan minyak. sekaligus kulit wajah akan bertambah cerah dengan pengantian sel kulit baru yang lebih sihat.

KESAN JANGKA PENDEK

KESAN JANGKA PANJANG

Khasiat Magic Seri Cahaya Soap Jamu Susuk Dara

* Menghilangkan jerawat dan jeragat

* Mengatasi masalah kulit berminyak dan bintik-bintik hitam pada wajah

*Anti penuaan

*Merawat kulit sensitif

*Menegang dan menghaluskan kulit wajah

*Menganjalkan kulit muka
* Membuang sel kulit mati, whitehead & blackhead

* Menghilangkan parut

* Mencerahkan kulit dan menghilangkan kesan hitam dimuka


Harga Pasaran
RM38.90
Harga Ahli
RM31.10
Kos penghantaran:
Semenanjung: RM7
Sabah & Sarawak: RM12
*Untuk penghantaran secara COD, sila hubungi kami *


November 2, 2016

MAGIC COLLAGEN KISS BY JSD



Magic Collagen Kiss Lipstick keluaran JSD diperkaya dengan kebaikan kolagen yang mampu memelihara kelembapan dan kelembutan bibir anda seterusnya membantu mengatasi masalah bibir kering dan mengelupas.










💋   Ia juga bertindak menyerlahkan warna bibir mengikut suhu darah dan tubuh badan agar bibir anda tampil lebih mungil dan menawan sepanjang hari.😚

KEBAIKAN MAGIC COLLAGEN KISS LIPSTICK💋



💋
Mengubah warna bibir mengikut suhu darah dan tubuh badan


Menjadikan bibir anda tampil lebih mungil dan menawan


💋Mengekalkan kelembapan dan kelembutan bibir anda


💋Meningkatkan keanjalan bibir


💋Mengatasi masalah bibir kering, merekah dan mengelupas


💋Mengatasi masalah bibir yang gelap


💋  Membantu menaikkan seri wajah anda



💋Sapuannya mampu bertahan lama






✔ lipstik ni paling lame dia boleh tahan berbanding lipstik lain
✔ bibir kering tapi TAK LUKA..
✔ halal bersih bermutu
✔ bibir menjadi pinkish
✔ melembap,lebih2 lagi musim panas.





Awesome kan MCK ni !!
I love it...
Sambil2 kite munggil kan bibir...
Kite leh rawat sekali...
Cantik pon cantik...😘💋


Jom PM inbox kami SEGERA!!

...

May 26, 2016

::SUSUK KEKAL DARA II::


INFO: 


CARA PENGGUNAAN SKD II KELUARAN SUSUK DARA..

1. Masukkan SKD II sebiji sahaja ke dalam salur faraj.
2. Anda digalakkan untuk bersama suami.
3. Selepas bersama, korek dan buang segala kotoran serta lendir yang terkumpul.

✅ Hasilnya:
Miss V anda akan berasa masih sempit. 

✅ Ulang guna untuk kali ke-2 apabila:
Miss V sudah mula kembali longgar selepas anda berulang kali melakukan hubungan intim. 
Seterusnya, anda boleh gunakan SKD II 1 biji seminggu.

 Jika bahagian intim anda jenis banyak lendir SKD II akan cepat bertindak balas & grip.

 Jika bahagian intim anda banyak air, kemungkinan SKD II akan terkeluar & jatuh sendiri.

✅ Sifat SKD II tidak menyerap air tetapi menyerap lendir. Namun begitu ia turut bergantung kepada keadaan bahagian intim anda.

 Jika ada jangkitan kuman, apabila anda memasukkan SKD II, anda akan berasa panas, pedih seperti terkena cili dan merenyam. 
 Jika bahagian intim tidak dibersihkan dan kuman sedang membiak, anda akan terasa gatal dan miang.

✅ Hasilnya:
 Sama ada keputihan akan jatuh sendiri seperti hingus meleleh ataupun anda kena korek keluarkan.

 Jika SKD II berada di dalam ataupun sudah dikeluarkan hasilnya bahagian intim akan sempit seperti disedut vacuum.

 Jika menghidapi masalah keputihan kronik, keputihan akan jatuh seperti air hujan walaupun SKD II sudah dikeluarkan & keputihan tetap keluar. Anda perlu masukkan lagi SKD II.

 SKD II mesti dihabis guna dalam masa sebulan kerana tiada bahan pengawet.

 Wanita hamil & anak dara tidak boleh menggunakan SKD II. Herba adalah bersifat panas.

 Ini adalah persediaan tradisional dan tiada KKM.


👉 SEBELUM MEMBELI PRODUK INI, SILA DAPATKAN KHIDMAT RUNDINGAN PAKAR DARIPADA STOKIS/AGEN JSD YANG SAH!
‪#‎stokisjsdperakutara‬
PM/Sms/Whatsapp ~012.400.4963~
www.facebook.com/messages/ceklala
====================================

TESTIMONI










SEBELUM MEMBELI PRODUK INI, SILA DAPATKAN KHIDMAT RUNDINGAN PAKAR DARIPADA STOKIS/AGEN JSD YANG SAH!
‪#‎stokisjsdperakutara‬
PM/Sms/Whatsapp ~012.400.4963~
www.facebook.com/messages/ceklala
====================================

Kepada yang berminat untuk membuat perawatan dengan JSD. Saya mohon jasa baik anda untuk menjawab soalan analisis ini bagi memudahkan saya untuk mengetahui permasalahan yang anda hadapi secara keseluruhan.

Info yang diberikan akan dirahsiakan.
1. Nama :
2. Umur :
3. Status :
4. Bil. Anak :
5. Tempoh perkahwinan :

Soalan:
1. Apakah yg buat anda berminat tentang JSD?

2. Semasa anda sedang membaca dan menjawab soalan2 ini apakah keadaan di miss v/panty anda?Anda sering mengalami keputihan atau kegatalan? Kering/lembap/basah

3. Semasa anda mencuci miss v anda berapakah jarak bibir miss v anda? Kelebaran 1 jari/2jari/3jari

4. Adakah period anda teratur? Berapa lama period anda dlm sebulan?adakah anda mengalami senggugut?

5. Semasa 'bersama' suami adakah anda berasa tidak selesa seperti sakit pada bahagian tertentu, kurang berminat, air berlebihan atau bau yg kurang menyenangkan?

6. Apabila terbatuk atau terbersin adakah anda terkencing?

7. Pernahkan anda membuat scan atau pap smear utk memastikan tahap kesihatan dalaman anda?

8. Adakah anda menghidapi masalah cyst/fibroid/cancer pangkal rahim?

9. Andakah anda menghidapi penyakit darah tinggi?

10. Adakah sekarang anda sedang atau pernah mengamalkan apa jua jenis jamu dan produk pelansingan?jika pernah nyatakan kali terakhir anda mengambil produk tersebut dan berapa lama anda mengamalkan produk tersebut.

Catatan: sekiranya anda ingin utarakan soalan atau memberi info tambahan tentang keadaan miss v anda boleh nyatakan disini